Як створюються фігурки?


Як створюються фігурки?


Процес створення фігурки радикально змінився в останні роки, коли велика частина роботи по 3D-дизайну виконується з використанням програмного забезпечення для моделювання. Процес, представлений нижче, є загальним оглядом процесу, і важливо відзначити, що не кожна компанія може виконувати кожен з кроків, описаних нижче, але він слугує приблизним описом загального процесу.

Що таке прототип іграшки?


Предмети, які були створені в результаті кроків, перерахованих тут, часто називають «прототипами» або «підготовчими» предметами, і вони стали неймовірно бажаними в багатьох колах колекціонерів.

Довідкові матеріали і технічні характеристики


Самим раннім етапом створення будь-якої іграшки або фігурки будуть оригінальні технічні характеристики. Ця документація може бути знайдена в різних формах і етапах, включаючи мальовані креслення і технічні схеми.

Ці специфікації встановлюють вимоги до розміру і з'єднання. На цьому етапі дизайнери отримують як специфікації, так і додаткові довідкові матеріали (як правило, фотографії та інші матеріали для друку з зазначенням передбачуваних елементів дизайну для малюнка). Ця документація буде надана скульптору для створення перших 3D-прототипів. У деяких випадках, якщо б вони були доступні, скульптори навіть використовували б фільми і відео, в якості довідкового матеріалу.

Глиняні скульптури


Глина на масляній основі часто використовувалася для створення самих ранніх форм тривимірного зображення. 

Вони зазвичай називаються «глиняними чернетками», оскільки скульптура не містить значного рівня деталізації - в більшості випадків форма фігури буде впізнаваною, але остаточні деталі не будуть додані до тих пір, поки в процесі ліплення не буде. Глиняна сировина послужило б основою для створення самих ранніх форм. Потім скульптори будуть використовувати ці форми для створення воскових виливків, де будуть виліплені реальні деталі (або, в деяких випадках, додані).

Воскові скульптури

Не кожна фігура починалася з глини, деякі були створені виключно з воску. На цьому етапі скульптори будуть використовувати свій кращий віск - в деяких випадках, як, наприклад,Кеннер, віск створювався вдома і надавався скульпторам. Інші отримають віск від таких компаній, як Mattel або Westwood Ceramics, а в деяких випадках навіть створюють власний рецепт. Скульптори використовують різні інструменти для створення деталей в скульптурі, часто скульптори створювали свої власні інструменти, використовуючи товстий дріт, зубочистки або щось ще, що, на їхню думку, допомогло б отримати рівень деталізації, необхідний для ліплення. У деяких випадках під час процесу ліплення необхідно буде додавати віск - в цьому випадку для нагріву і надання форми воску буде використовуватися інструмент, званий «воском».

У тих випадках, коли скульптори не могли досягти бажаного рівня деталізації при ліпленні малюнка в масштабі 1: 1 (такий же розмір, як в остаточному варіанті), будуть використовуватися інші масштаби. У цьому випадку найчастіше використовувалася шкала 2: 1, або «2 вгору», що дозволило скульпторам додати деталі до моделі, яка була в два рази більше кінцевого продукту. Іншим прикладом можуть служити «Зоряні війни» Кеннера, виконані в 4х розмірах (4: 1) фінальної версії, які називаються «4 зльоту». У цих випадках створювалися сталеві прес-форми, щоб зменшити розмір на 50%, щоб зберегти кінцеві бажані розміри.
Коли скульптура був закінчена, воскова скульптура буде використовуватися для створення гумової або силіконової форми, яка буде використовуватися для відливання міцнішої версії скульптури в уретаном.

Воскові виливки

Важливо відзначити, що в багатьох випадках скульптори будуть використовувати форми, створені на описаних вище етапах, для створення виливків з воску. Ці привиди були б створені з різних причин - експериментів, резервні копії, а в деяких випадках приведення від раніше створеної фігури використовувалося б у якості відправної точки для зміни скульптури, щоб відповідати новій фігурі. Ці виливки, хоча вони все ще виробляються в дуже невеликих кількостях, трохи менш бажані, ніж їх відлиті вручну аналоги, які часто є єдиними в своєму роді предметами. Остаточні воски міститимуть найвищий рівень деталізації фігури.