Чому діти так люблять "піклуватися" про свої іграшки?


Одна з причин, по якій іграшки, такі як Hatchimals, так популярні, може полягати в тому, що деякі діти схильні прив'язуватися до всього, до чого вони можуть проявляти турботу і співчуття. У той час як Hatchimals продаються дітям у віці 5 років і старше, багато дітей виявляють інтерес до догляду задовго до досягнення ними дошкільного віку.

 

«Часто, перш ніж діти зможуть спілкуватися усно або ходити, вони можуть почати розвивати емпатію», - каже Аюко Уезу Бумер, фахівець з раннього розвитку в Університеті Міннесоти. «Це часто починається з того, що вони проявляють інтерес до опікуна або домашнього вихованця»,- каже вона і додає, що інтерес деяких дітей до догляду в ранньому дитинстві також проявляється в їх відносинах з такими речами, як кімнатні рослини, які вимагають легкого щоденного догляду.

 

Ще одна причина, по якій іграшки для догляду за дітьми так популярні у дітей дошкільного і молодшого віку, полягає в тому, що діти люблять бути схожими на дорослих, і одна з речей, які вони бачать,що  дорослі роблять досить часто - це турбота про дітей. Так багато того, що дітям заборонено робити, їм кажуть: «Ти не можеш цього зробити» або «Ти ще не досить дорослий», - «Але саме турбота- це, безумовно, те, що дитина може зробити».

 

Hatchimals є найбільш продаваною іграшкою з тих пір, як вона вперше з'явилася на ринку в 2016 році, і вона як втілення немовля для дитини.

 

NanoPet і Tamagotchi, портативні пристрої, які стали втіленням цієї ж концепції в кінці 90-х років. Точно так само і Hatchimals стане останнім неймовірно популярним ігровим елементом, який імітує потреби і поведінку немовлят і пропонує дітям, по суті, виховувати їх.

 

Ви не можете очікувати, що діти зроблять «уявного фізика» або «майстра по ремонту холодильників», тому що більшість дітей просто не бачать цього в достатньому обсязі. Діти грають в уявного батька або матір, хоча б, тому що вони найкраще знають цю "професію" і намагаються відобразити її в своїх іграх.